Mi ez ?

Webfejlesztés. :)

Utolsó kommentek

Meghalt a Statgép ?!

2008.02.20. 20:47 mecs.

Ha nem tévedek 2 hete (de lehet hogy már 3) épp a statgep.hu -n akartam megnézni egyik oldalam statisztikáit (igen én is használtam stagépet :P de mellette gugli analyticsot is) de szép kerek számok helyett a következő üzi fogadott: "1 - 2 napig nem leszünk" .

Hát igen, 1, 2 napig nem is voltak, sőt 3,4 és 5,6 napig sem de mindvégig ugyan ez az üzi volt kint.

Aztán vették a fáradságot és lecserélték a szöveget: "meg nehany nap, tul sok site, de keves hardver." . Ekkor már lehetett sejteni, hogy valami nagyon nincs rendben, de még reménykedtem, hogy csak kis gép gubanc van.

Na de ami ma fogadott, az már egyszerüen csúcs: "nemtom mi lesz, uj gepet nem veszek, valszeg megkerunk par nagy forgamu szajtot, h hasznaljanak google analyticset, es akkor elindulhat ujra"

Megértem én, hogy ingyense statisztikai rendszer, azt is megértem, hogy semmilyen bevételt nem termel, mert reklám nincs az oldalon, de azt már nemértem, hogy hogy gondolták ezt: "megkerunk par nagy forgamu szajtot, h hasznaljanak google analyticset"

Most akkor mi van ? Kidobják a nagyforgalmu siteokat, aztán amikor megint leáll a hardver, a közepes forgalmu sitokat, majd a kis forgalmuakat és végül mérni fogják a nagy semmit?

Valahogy ezt nem értem... Szerintem ideje lenne már kiírni, a "Bocsi de a stagep megszunt" üzit és hagyni a francba az egészet, meg nem kéne hüjíteni a népet, ami nem megy az nem megy.

u.i: azért sajnálom, hogy tönkrement/tönkremegy, mert szimpatikus rendszer volt :(

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://webfejlesztes.blog.hu/api/trackback/id/tr94347691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gery · http://www.users.cwi.hu/forumblog 2008.05.05. 19:58:39

Üdv!
Ma találtam erre a blogra és egy pár bejegyzés visszaolvasása után láttam ezt és igen nagykár a statgépért. Jó kis site volt! Több oldalamon is használtam. Most, hogy a Google-t használom...hát. Nekem túl sok infó van rajta és nekem emiatt kevésbé annyira átlátható...de azért szuper természetesen!

mecs. · http://www.kinalat.com/blog 2008.05.05. 20:43:17

Helló !

Szerintem is jó volt, most azzal biztatnak, hogy megint elindul, ha a freeblognak lesz saját adatbázis szerver, azonban nem tudom, hogy hányan fognak visszaállni statgépre, mivel ezek után - az én szememben legalábbis - megbizhatatlanná vált. Amugy is elég kár, hogy egy egyész évnyi statisztikám elúszott.
süti beállítások módosítása