Mi ez ?

Webfejlesztés. :)

Utolsó kommentek

A "Jócset" projekt

2008.02.17. 10:30 mecs.

A Jócset az egyik közösségi oldal projektünk, amelynek célja egy online kapcsolattartási és kommunikációs rendszer felépítése.

Jelenleg a portál publikus beta verziója egy ingyenes tárhelyen fut, és az eddigi tesztek alapján arra jutottunk, hogy elégé el lett szűrva hanyagolva a rendszer ezért elkezdtem űjra írni a php részt.










Elég lassan haladok vele, mivel a webnega és egy zenei alapokat árusító oldal felvette mostanába az erre szánt időm nagyrészét.

A megűjult rendszer természetesen már nem ingyen tárhelyen fog futni, különben is a sok funkcióból kifolyolag rengeteg tárterületre lesz szükség, lehetőleg olcson.

Ellőbb a servage.net felé szemelgettem, de aztán rájöttem, hogy sz*rt nem ér amit kinálnak. Márcsak azért sem mert korlátozzák a mysql lekérdezéseket.

Aztán szörfözgettem kicsit a neten és arra a döntésre jutottam, hogy a bluehost.com az ami nekünk megéri.

  • 1500 GB tárterület (ami a supportosok szerint egyenlő 1,5 TB -al, de szerintem csak 1,46 TB, mivel 1500 / 1024 = 1,46. tehát 4GB-ot lecsaltak )
  • 15 000 GB havi adatforgalom ( napi 500 GB, ez bőven elég)
  • RealVideo support és SSH amikre elengedhetetlenül szükségünk lesz
  • és még csomó más funkció, amit magyar cégek... hát... enyhén szólva kifelejtettek a kinálatukból
Persze azoknak akiknek nem az olcson kapott sok tárhely ill. jó minőség a lényeg, megéri hazai cégeknél vásárolni, mivel a betöltési sebesség egy hazai szerverről jóval gyorsabb mint például egy angolról.

Én azért maradok külföldnél, még akkor is ha pár ms-al késöbb jelenik meg az oldal. Erről senki nem tud lebeszélni ;)

Szólj hozzá!

Címkék: szerver php webfejlesztés tárhely jócset

A bejegyzés trackback címe:

https://webfejlesztes.blog.hu/api/trackback/id/tr89342475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása