Mi ez ?

Webfejlesztés. :)

Utolsó kommentek

Elkészült a fórum

2008.02.19. 20:08 mecs.

Elkészült az új Jócset fórumja !

Nincs okom panaszra, sikerült úgy összeállítani a redszert és a hozzá tartozó dizájnt, ahogy azt eredetileg elképzeltem.

Különösebben érdekes/új megoldást nem alkalmaztam a rendszer megírás során, csupán a megszokott php/mysql hókusz-pókuszokat (ezért most php -val nem is untatlak).

Gondolkodtam azon, hogy beépítem az FCK editort, de lemondtam róla, mivel nem szeretném, hogy a fórumot a felhasználók tarka és olvashatatlan hozzászólásai árasszák el :) .

Helyette a már korábban megírt BBkód modult alkalmaztam, de azt még kiegészítettem egy "hozzászólás idézése/válasz" funkcióval.

Az átláthatóságot segíti a főtémák mellet megjelenő "+" ikon, amely pirosan vílágít, ha az adott főtémába űj hozzászólás érkezett, a "jelenlegi pozicíód a fórumon" funkció és az altémák aktivítási szintjét jelző ikonok.

Igaz, hogy ezek megszokott dolgok, de nagyban elősegítik a felhasználókat a tájékozódásban.

Képek a fórumról:
  1. Főtémák listája
  2. Altémák listájá
  3. Hozzászólások


Remélem, hogy a következő 2 hét alatt elkészül teljesen a portál. Még hátra vannak a profil, barátok listája, privát levelezés és képfeltöltés/képkezelés (+ még pár apró) funkciók.

Ezek elkészülte után következik egy zártkörű (intenzív) alfa teszt, redesign majd php hibák javítása (ha találunk ilyet :) és végül publikus beta ként indul az új Jócset.


Szólj hozzá!

Címkék: fórum jócset átláthatóság

A bejegyzés trackback címe:

https://webfejlesztes.blog.hu/api/trackback/id/tr43346172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása