Mi ez ?

Webfejlesztés. :)

Utolsó kommentek

Design verseny kicsit másképp

2008.02.16. 21:38 mecs.

Egy érdekes webdesign verseny indult a napokban Webnegative címmel.
A cél az, hogy hozzáértő illetve profi szakemberek olyan honlapot készítsenek, amelyek az amatörök által elkövetett legtöbb tipushibát tartalmazzák.










Mivel egyszerüen imádom az amatőrők által kotyvasztott, csillogó, villogó gportálos honlapok, úgydöntöttem, hogy kitombolom magam én is egy ilyen remekművön.

Kedvenc keresőm segített nekem megtalálni egy szuper gif gyüjteményt, ahonnan beszereztem a szebbnél szebb nyersanyagokat.

Egy és fél óra kemény munka után megszületett a műalkotásom, amely pont olyan lett mint amilyennek egy profi honlapnak lennie kell:

  • áttekinthető, egyszerű és szemkímélő design
  • böngészőfüggetlen rendszer
  • keresőoptimalizált tartalom
Bevallom, erre a honlapra vagyok eddig a legbüszkébb :)

A jelenlegi állás szerint a szavazók véleménye azonos az enyémmel, mely szerint az én alkotásom a legtökéletesebb webszemét, de azért van még 1-2 remekmű, mint például ez, ez és ez.

Habár a fenti honlapok alkotói ellenfeleim, minden elismerésem nekik is, mivel igazán ütős műveket alkottak :)

További csodálatos alkotásokat a webszemét blogon találhattok.



Szólj hozzá!

Címkék: design verseny amatőr honlap webszemét webnegative

A bejegyzés trackback címe:

https://webfejlesztes.blog.hu/api/trackback/id/tr63342124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása