Mi ez ?

Webfejlesztés. :)

Utolsó kommentek

Bluehost.com vélemény...

2008.05.05. 20:33 mecs.

Ahogy azt már említettem, egy korábbi bejegyzésben, Jócset tárhely terén a bluehost.com mellett döntöttem.

Mivel ez egy hobbi projekt, nem szerettem volna szerverre költeni több száz ezer forintot így maradt az olcsó, gyors, minőségi megoldás. Vagyis pontosabban ebből 2.

Az első egy hónap tapasztalatai olyan közepesek... se túl jók... se túl rosszak... - mint a sótlan kaja :).

Legnagyobb "gondom" az vele, hogy a szerver gépek pontosan 9104 km-re vannak Budapesttől (USA, Utah, Orem), ezért a ping 175 - 180 ms között mozog.

De ezt túléljük :) ! Az átlag júzer úgysem veszi észre ezt, mivel a böngésző gyorsan betölti az oldalt, hál' a tiszta html -nek :D és erre a kellemetlenségre amugy is számítottunk.

A support korekt, a tárhely mellé természetesen jár cpanel és minden szolgáltatás, amire szükség lehet.

Tetszik, hogy akár a szervereknél, látom a CPU és memória használatot - support szerint osztott szervert árulnak, van benne valami :) - , valamint a szerver progik státuszát.

Nem tetszik, hogy ezek müködésébe nem igazán szólhatok bele :), csupán a php.ini szerkesztése erejéig.

Egy tizes skálán tőlem 7 -est kapna a bluehost.com, de azt még hozzá tenném, hogy a magyar szolgáltatók mind 5 alatt lennének :).

Végülis megérte, kicsit utánna járni, mert szerintem az ár-minőség arány tökéletes :). Bevallom, ennél jobbra nem is számítottem.

4 komment

Címkék: tárhely

A bejegyzés trackback címe:

https://webfejlesztes.blog.hu/api/trackback/id/tr98455537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KillerMaster 2008.06.08. 10:54:57

Hát ezt a rakat szart a helyedben nem reklámoznám. Mármint a BlueHostot! Sajnos beugrottam Én is az olcsó árnak, nagy tárhelynek, óriási adatforgalomnak, aztán sorra jöttek a meglepetések!

1. a sebesség finoman szólva is szar. Gyakorlatilag 40-200 kb/sec. között ingadozik. Az egészben csak az az érdekes, h a feltöltés stabilan megy 60-al, tehát nem ritkán gyorsabban töltök fel, mint ahogy letölteni enged
2. két hónapja vagyok náluk, azzal kezdődött a dolog, h 1 hét után eltűnt a szerverükről vagy 2,5-3 giga cucc (videók, de csak a .wmv kiterjesztésűek!!!) Hívtam a hapsit, mondtam mi a gond. Azt mondja nem érti, de majd utánanéz és hív. Vártam 2 napot, persze nem hívott, csörögtem megint, h mi a rák van. Még kell egy kis idő, nem tudja mi történt, majd hív. Ez volt ápr. első hetében! Azóta is hív... Meguntam, mondom le vagy szarva, akkor feltöltöm megint.

Aztán ma nézem megint, hogy az oldal fele mi a szarért nem jön be. Két részre van ugyanis osztva, a két tartalom két külön könyvtárban. Belépek az accountsupportra, látom h tárolt adat mennyisége jó, de a feltöltőprogramban mégsincs meg az ominózus könyvtár. Frissítem az accountsupportos oldalt, a foglalt tárhely csak nem csökken, 18 gigát mutat, de a feltöltőprogramban csak 8-at látok. Vártam 4-5 percet, frissítés megint és akkor már ott is lement 8 gigára a cucc. Mondom ez kurva jó, hogy most meg 10 giga tűnt el a szerverükről, az oldalamnak a teljes fele! Még nem hívtam a pasit, de biztos a kurva élet fogja járni!

Ja és fél évre előre kifizettem ezt az okádékot.

És van pofájuk azt a szlogent használni, hogy "mindig a legjobbat, csak a legjobbat..." Anyátokat, azt!!!

Bocs, h indulatos voltam, de kibaszottul felment bennem a pumpa megint!

mecs. · http://www.kinalat.com/blog 2008.06.08. 13:58:26

Érdekes dolog ez. Nekem még nem volt semmi komolyabb gondom velük, amikor volt szóltam supportnak és fél perc alatt javították a hibát.

Ha lesz valami gondom vekük akkor igérem majd énis leírom.

Ja... és ez nem reklámozás volt, hanem többen is kifejezetten kiváncsiak voltak a bluehosttal kapcsolatos véleményemre. Hát leírtan.

vorp 2008.06.12. 10:27:28

Azért kicsit pragmatikusabb leirást is adhattál volna - én is náluk vagyok és van elég aspektusa amiről irni lehet - pl. FTP SHTML stb.
Ez igy inkább a jó volt teccett kategória.

mecs. · http://www.kinalat.com/blog 2008.06.23. 09:16:08

Talán azért, mert EDDIG jó volt és tecccett.
Én nem arról írok itt, hogy ez egy über jó tárhely, hanem azt irom, hogy a minőség - ár arány rendben van. Nem várható el, hogy egy havi 7 dolláros tárhely olyan paraméterekkel rendelkezzen mint egy százezres szerver. Ebben gondolom egyet értünk.

Nameg kiváncsi lennék, hogy magyar piacon melyik az a tárhely szolgáltató aki legalább ennyit nyujtana ?

Mert én akárhogy kerestem, sehogy nem találtam. :(
süti beállítások módosítása